Φωτοθεραπεία ακμής

Είναι γνωστό ότι η ακμή βελτιώνεται αρκετά μετά από έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία, λόγω της αντιβακτηριδιακής δράσης και της επίδρασης των UV ακτίνων στο ανοσοποιητικό σύστημα.

Η σύγχρονη Δερματολογία αξιοποιεί τη δύναμη του φωτός (ορατό μπλε φως 465-500μm) για να αντιμετωπίσει τους κυριότερους παράγοντες που εμπλέκονται με την παθογένεια της ακμής χωρίς τα ανεπιθύμητα αποτελέσματα των φαρμάκων. Η φωτοδυναμική θεραπεία (PDT) έχει αποδειχτεί πως έχει αντιβακτηριδιακή δράση, αντιφλεγμονώδη δράση, καθώς και δράση έναντι της σμηγματόρροιας. Οδηγεί σε ελάττωση του αριθμού του βακτηριδίου P. acnes και ελάττωση του αριθμού και του μεγέθους των σμηγματογόνων αδένων.

Η Φωτοδυναμική Θεραπεία PDT είναι γενικά μία άκρως ασφαλής και αποτελεσματική μέθοδος, χωρίς παρενέργειες.

Σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις, ασθενείς έχουν αναφέρει τις εξής ανεπιθύμητες ενέργειες:

• Αίσθημα καύσου
  • Ελαφρύ πόνο ή κνησμό
  • Ερύθημα που διαρκεί λίγες μόνο ώρες

Η θεραπεία φωτός με το σύστημα Celluma που διαθέτει το ιατρείο μας λειτουργεί με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα, χωρίς επιθετικά χημικά, βλαβερές ακτίνες UV ή παρενέργειες, καταστρέφοντας τα βακτήρια που προκαλούν ακμή . Έτσι όχι μόνο θεραπεύουμε την ακμή και τις ήδη υπάρχουσες βλάβες, αλλά αποτρέπουμε μελλοντικές εξάρσεις, πριν συμβούν. Με λίγα λεπτά θεραπείας ανά συνεδρία, θα αποκτήσετε ένα πιο καθαρό, λείο και πιο φωτεινό δέρμα.

Πλεονεκτήματα της φωτοθεραπείας:

• Μη τοξική
  • Μη επεμβατική
  • Χωρίς χρήση φαρμάκων
  • Αποτελεσματική στην νεανική  ακμή καθώς και στην ακμή ενηλίκων

Αποτελέσματα